16 Ağustos 2015 Pazar

Bepanthol Cilt Bakım Kremi (El ve Yüz İçin)

Trnd'den merakla beklediğim Bepanthol paketim geldi!

 Bepanthol cilt bakım kremi

Paketin içinden 100 gramlık Bepanthol Cilt Bakım Kremi ve 40 adet deneme boyu çıktı.
Hemen yakın çevreme; eşe-dosta ve tanıdıklarıma dağıtmaya başladım, ben de.

 Bepanthol

Bepanthol deyince; aklınıza hemen "pişik kremi" geliyor, değil mi? :)

 Bepanthol ürünleri

Benim bu yazımda sizlere bahsedeceğim ise;


 Bepanthol Cilt Bakım Kremi

Türkiye'de 2012 yılında satışa sunulmaya başlamış.

Fiyatı Ne Kadar?

100 gramlık boyu; 24,90 TL
30 gramlık boyu; 9,90 TL.

İçeriğinde Neler Var?

İçeriğinde; koruyucu madde ve renklendirici ol-ma-ması, süper.
Gün geçtikçe, bu konuda daha da bilinçleniyor, Türk toplumu ve artık ürünlerin üzerindeki bilgiler arasında ilk aradığımız şeylerden biri; "koruyucu madde içermiyor olması".

Cildin kurumasını engelleyerek; nemlenmesi sağlıyormuş, kendisi. :)

Cildin pul pul dökülmesine, çatlakların ve kızarıklıkların giderilmesine yardımcı oluyormuş.

Bunları nasıl sağlıyor?
İçeriğindeki, %5 oranındaki Pro-vitamin B5 sayesinde.

Pro-vitamin B5 nedir diyecek olursanız;
cilt bakımında etkinliği kanıtlanmış bir dekspantenolmüş, efendim.

Pro-vitamin B5 ne işe yarıyor?
  • Cildi nemlendirerek; besleyip, koruyor.
  • Deride lipid üretimini arttırıyor.
  • Sağlıklı cilt dokusunun yenilenmesini hızlandırıyor.
Su bazlı yapısından dolayı; oldukça akışkan; kolay sürülüyor ve hızla emiliyor.

 Bepanthol cilt bakım kremi

Nasıl Kokuyor?

Gereksiz parfüm içermiyor olması; alıştığımız aromatik kokulu nemlendiricilerin aksine; 
cildimiz için olumlu bir şey, tabii.

Yine de insan gayri ihtiyari kokluyor ve eczane ve ya ilaç gibi hafif bir kokusu var, burun onu alıyor.
"Amaan, önemli olan kokusu değil, işlevi." deyip, gönül rahatlığıyla kullanıyorsunuz, ondan sonra. :)

Hangi Sıklıkla Uygulamalıyız?

Elimizi ve yüzümüzü, günde en az bir kere nemlendirmeliyiz.
Eğer ihtiyaç duyulursa;  birden fazla da kullanabiliriz.

Nasıl Kullanılır?

Kremi uygulayacağımız bölgeyi, önce temizleyip durulamak gerekiyor.
Cildi temizledikten sonraki ilk 10 dakika, gözenekler açık olduğu için çok önemliymiş, efendim.
Sonra, ince bir tabaka halinde sürüp; krem, emilene kadar bekliyoruz.
Nemlendirdiğimiz bölgeyi bir süre elle-me-mek gerekiyormuş. 
Neden diye soracak olursanız; gün içerisinde dokunduğumuz pek çok yerden elimize bulaşan bakterilerden cildimizi korumak için. Ayy, aklıma metrobüsler geldi.. :) Neyse..
Nemlendirme işleminden 30 dakika sonra, hala kuruluk hissederseniz; cildiniz fazla nemsiz kalmış demekmiş ve bu işlemi sıklaştırmanız tavsiye ediliyormuş.

Cildimizi Neden Nemlendirmeliyiz?

Özellikle yaz aylarında, hepimiz kendimizi dışarı atıyoruz ve birçoğumuz güneşin altında saatlerce kalıyor, güneşleniyoruz.. Doğal olarak; cildimiz nemini kaybediyor. Kuruyan cildimizin salyangoz kabuğu gibi kendini yenileyebilmesi, eski parlak ve iyi görünümünü geri kazanabilmesi için ekstra bakıma ihtiyacı oluyor. Bu durumda, bu kreme sarılıyoruz; "Bepanthol Cilt Bakım Kremi"

"Bepanthol Cilt Bakım Kremi" nin küçük boyu, çantamızda her daim taşımak için ideal.

 Burgazada Kalpazankaya Plajı

Tam Burgazada'da, denize girip, güneşlenmek üzere, kapıdan çıkıyordum ki; 
Bepanthol paketim geldi, bu kadar mı denk gelir? :) Kremimi de yanıma aldım, tabii ki, hemen.
Güneş kremi, nemlendirici yerine geçmez, bunu unutmayın.

Güneşlenip, denize girdikten sonra, benim cildim kuruyup gerginleşiyor, hemen.
O yüzden yanıma mutlaka nemlendirici krem almaya dikkat ediyorum.
Güneşlendikten ve denizden çıkıp kuruduktan sonra; elime ve yüzüme uyguladım Bepanthol kremimi ve kendimi daha iyi hissettim, gerçekten de. Bebek gibi cildimi korumam lazım. :))

DİKKAT:

Bu arada, alerjik bir cilde sahip iseniz; her üründe olduğu gibi, bu ürünün içeriğinde de alerjinizi tetikleyecek bir madde olup olmadığını, mutlaka kontrol etmelisiniz.
Cildinizde beklenmeyen bir tepki olursa; hemen doktorunuza başvurmalısınız.


Bepanthol, ilk kez, 1944 yılında, İsviçre'de piyasaya sunulmuş.
70 yılı geçmiş bir tarihi var, yani.
70 yıllık tecrübeyi bilmek; insana güven veriyor, doğrusu.
Bepanthol, bir Bayer ürünü.

Bayer Tarihi:

 Bepanthol Cilt Bakım Kremi

Ben bloguma bu yazıyı yazarken;
kedi misafirim; Luna da Bayer'in tarihini merakla okudu. :)

 Bepanthol Bayer

Luna, Bepanthol'ün "Bakım Önerileri" sayfasına da çok ilgi gösterdi. :)

 Bepanthol bakım önerileri

Cilde iyi gelen meyveler:

Havuç ve kavun gibi A vitamini içeren meyveler.
Antioksidan özelliği olan C vitamini depoları; çilek, greyfurt, limon ve portakal.
Cilde ışıltı katmak için: nar, orman meyveleri ve salatalık.

Ben de bu ara sürekli nar suyu içiyorum.
Özellikle Dalyan, Datça gibi tatil yörelerine giderseniz; tarlalardan yeni toplanmış narlardan elde edilen, taptaze nar sularından için derim, mutlaka. :)

 Bepanthol bakım önerileri nar suyu

Diğer sayfada; Luna'nın dikkatle okuduğu ise; "papatya çayı tarifi". :)

 Bepanthol bakım önerileri papatya çayı tarifi

Papatya Çayı:

2-3 yemek kaşığı kurutulmuş, papatya çiçeğinin üzerine 1/2 litre kaynamış su ekleyip,
3-5 dakika demlenmesini bekledikten sonra, çayınız hazır. 
Tatlandırmak için bal ve ya birkaç damla limon kullanabilirsiniz.

Papatya, 
hem cildi güçlendiriyor hem de stresin olumsuz etkilerine karşı, sizi koruyup sakinleştiriyor. :)

 Bepanthol papatya çayı tarifi

Siz, Bepanthol Cilt Bakım Kremi kullanıyor musunuz, peki?
Ya da kullanmayı düşünüyor musunuz?

Yorumlarınızı bekliyorum, sevgiler.. :)

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)