28 Ocak 2013 Pazartesi

Çiçek Sepeti Siparişlerim Geldi!

Geçenlerde, 
ÇiçekSepeti 'nden çok güzel ürünler sipariş vermiştim, bugün elime ulaştı.
Hepsi, fotoğraflarındaki kadar güzel, çok beğendim gerçekten.. 
Çiçek Sepeti'nin kutuları ve ürünleri sunum şekli de çok güzel, saklayacağım hepsini.
Zaten yengeç burcu olduğum için her şeyi saklama gibi bir eğilimim var :))
Sizlerle paylaşmak istedim aldığım ürünleri, 
eminim aynılarını / benzerlerini, siz de almak isteyeceksiniz. :) 
Bu üç ürünü, "İlginç Hediyeler" bölümünden aldım:


ablama hediye aldım :)


Fiyatı da çok uygundu: 19 TL +KDV


Alışverişe giderken, bir yerden başka bir yere taşımanız gerekenler olduğunda ya da plajda kullanmak için çok iyi oluyor bu çantalar. :)

Kedi desenli olanları da var, bu iki örnekte gördüğünüz gibi. :)


Kedi-köpeksever bir aile olduğumuzdan, ablamla bu çantalara bayıldık.
Kendime de almayı düşünüyorum aynı terrierli çantadan,
 ikimiz de en çok aynı çantayı beğendik, ikiz gibi gezeriz artık :)


Bir de ne zamandır şöyle büyük bir kulaklık almak istiyordum,
görünce dayanamadım :)


Saçlarım koyu renkli olduğu için, saçıma kontrast olsun diye beyaz renk tercih ettim.
Aslında kırmızısı, siyahı ve pastel mavi renk seçenekleri de var, yukarıdaki görselde gördüğünüz gibi.
Kırmızısı, oldukça iddialı duruyor; iddiayı sevenlere tavsiye ederim.
Fiyatı da çok uygun yine: 19 TL +KDV.


Bir de bu Londra'nın simgesi haline gelmiş olan kırmızı telefon kulübesi şeklindeki kumbarayı aldım.

Londra'ya henüz gidemedim ama dünyada görmek istediğim şehirlerin başlarında geliyor..

Hatta; bir festivalde, temsili kulübenin önünde fotoğraf çektirip, 
Facebook ve Twitter hesaplarımda paylaşmıştım hatırlarsanız. :)
Bu telefon kulübelerine ne zamandır bayılırdım, Çiçek Sepeti'nden almam gerekiyormuş, demek ki :)


Hem dekoratif hem fonksiyonel hem de çok şık, bence. :)


Fiyatı da görüntüsünün güzelliğine oranla, çok uygun.
Sadece 25 TL +KDV.

Aldıklarım, şimdilik bu kadardı ama aklımın kaldığı ürünler de oldu,
onları da "Alınacaklar Listem"e yazdım kafamdaki. :)
Bahsetmesem olmaz onlardan da. :)

"Kaset Hesap Makinesi", benim gibi nostalji tutkunları için harika bir ürün.
Ne de olsa kasetlerle büyüyen bir nesildenim; "Bizim zamanımızda.." (diye başlarmışım şimdi :))
ne akıllı telefonlar vardı  ne tablet bilgisayarlar ne de CD'ler..
Bu hesap makinesinin fiyatı da: 13 TL + KDV bu arada.


Kamera şeklindeki bu kalemtıraşı da çok sevdim, okulda / ofiste halen kurşun kalem kullanan
tanıdıklarınıza ya da kendinize hediye edebilirsiniz :)
Yeni tıraş edilmiş kalem kokusu, bana ilkokul günlerimi hatırlatır hep. :)
Fiyatı: 29 TL +KDV.


Ekran temizleyici, hem de kedi şeklinde. :)
Başka hayvanların şeklinde olanları da var: inek ve maymun :)
Özellikle dokunmatik ekranlı tablet bilgisayarların, akıllı telefonların yaygınlaşmasıyla,
ekranda oluşan parmak izlerini temizlemek için bu ürünlere ihtiyaç doğdu.
Fiyatı da sudan ucuz: 14 TL +KDV.


Nostaljik SINGER dikiş makinesi ise; benim gibi dikiş dikmeyi seven herkesein hoşuna gidecektir. :)
Fiyatı: 35 TL +KDV.

İtiraf ediyorum; www.ciceksepeti.com 'da 
sadece çiçek, çiçeklerle birlikte sevimli ayıcıklar ve çikolatalar satılıyor zannediyordum. :)

O kadar farklı ürünler varmış ki; görünce ne kadar yanlış düşündüğümü anladım,
 mutlaka siteye girip kendi gözlerinizle görmeniz gerekiyor! :)

"HEDİYE" bölümünde, birçok farklı sekme yer alıyor;
örneğin; sevgilinize hediye göndermek istiyorsunuz; "Sevgiliye" bölümüne tıklıyorsunuz :)

ya da yeni işe giren bir arkadaşınız /akrabanız var; "Yeni İş" sekmesine tıklıyorsunuz..

Diğer sekmeler de şöyle:
Her şey, sizin için önceden düşünülmüş yani, aradığınızı kolaylıkla bulabiliyorsunuz.

"Gurme" bölümünde de birbirinden lezzetli görünen kurabiye / kek buketleri, çikolatalar var.
Bu bölüm, tam da Sevgililer Günü'ne özel harika önerilerle dolu.
Bir sonraki yazımda da onlardan bahsedeceğim, erkekler takipte kalsın özellikle!

Sevgilinizin aklını başından alacak, onu şımartacak, 
sizi daha çok sevmesini sağlayacak hediye önerilerim olacak :)

Çiçek Sepeti'ne üye değilseniz; hemen kolayca üye olabiliyorsunuz.
www.ciceksepeti.com adresine girip, 
sağ üst bölümde yer alan "Üye Ol" bölümünden üye olabilirsiniz.

Yeni yazılarımda görüşmek üzere, sevgiler..

Beril Öke Gülen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız, beni çok mutlu ediyor; lüften yorum bırakmak için birkaç dakikanızı ayırın.. :)